Sabtu, 26 Oktober 2013

Isteri curang mengenjut 'anak ikan'

Cerita tentang kecurangan pasangan, akhir-akhir ini menjadi tajuk kebanyakan akhbar2 di Malaysia. Ada yang sampai mencederakan pasangan dan yang lebih tragis lagi ada yang sanggup membunuh pasangannya yang curang.

Ini ada satu lagi kejadian isteri curang yang telah berjaya ditangkap. Ikuti kisah selanjutnya:

dari sudut pandang, khalwat,anak ikan, isteri curang,tangkapSeorang isteri tergamak menipu suaminya dengan menyatakan keluar untuk mengambil duit gaji namun sebaliknya menemui lelaki dipercayai 'anak ikan' di Dataran 1 Malaysia, Klebang.

Perbuatan ibu kepada 4 anak itu bagaimanapun memakan diri apabila dicekup bersama lelaki berusia 21 tahun ketika melakukan aksi tidak senonoh di dalam sebuah kereta.

Dalam kejadian jam 9:45 malam, sepasukan anggota polis yang meronda di kawasan sunyi di situ melihat sebuah kereta Proton Wira dalam keadaan mencurigakan lalu pergi melakukan pemeriksaan.

Sebaik sahaja menghampiri kenderaan didapati wanita berusia 33 tahun itu berada di atas badan lelaki berpakaian lengkap di bahagian kerusi penumpang hadapan.

Pasangan itu kemudian diarah keluar dan siasatan mendapati mereka bukan muhrim dan terus ditahan sebelum dibawa ke Balai Polis Batang Tiga dan diserahkan kepada Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM) untuk tindakan lanjut.

Siasatan mendapati pasangan terbabit datang ke lokasi berkenaan selepas lelaki itu diambil oleh wanita terbabit dengan kenderaannya di rumahnya.

Pasangan terbabit tiba disitu sejam sebelum ditahan dan mereka mengakui melakukan mukadimah zina ketika itu.

Wanita itu yang bekerja sebagai pelayan restoran manakala lelaki terbabit menuntut di sebuah pusat pengajian tempatan. Mereka berkenalan sebulan yang lalu menerusi laman sosial.

Darisudutpandang:  Suami dah ada masih mencari lelaki lain ker?Aduhai.....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...