Jumaat, 25 Oktober 2013

Fara Fauzana dan AG: sedih dan terkilan

Susulan kepada pengumuman Faizal Ismail (FBI) yang akan meninggalkan radio Hot FM pada 16 November ini apabila kontraknya tamat, Fara Fauzana yang juga dikenali dengan panggilan 'Fafau' mengakui yang dia merasa sedih dan terkilan kerana 'kehilangan' temannya itu.

dari sudut pandang, faizal ismail, fbi, fara fauzana, fafau, AG, Hot FM, Am krew, tingalkan"Saya sedih! Tiada lagi yang nak kutuk saya 'drumstick', tiada lagi yang nak cakap suara saya macam jantan, tiada lagi yang nak mengaku saya isteri tiri dia"

"Memang menyedihkan, tetapi saya harap dia tidak lupa untuk panggil saya dengan nama begitu dalam mana-mana acara pada masa akan datang sebab saya tahu yang dia tidak akan lupakan 'kami' terutama saya yang menjadi rakan siaran sejak hari pertama pada Februari 2006," kata Fafau.

Muhamad Azmil Selamat yang juga dikenali dengan nama AG iaitu teman yang bersama dengan Faizal dalam AM Krew turut menyatakan perasaan sedihnya dengan berita itu.

"Tiada yang kekal dalam kehidupan kita, segala perjalanan Allah sudah tetapkan. Ini permulaan fasa yang baru buat FBI yang sudah Allah tetapkan. Kita doakan yang terbaik buat dia dan keluarganya," katanya yang mula bersiaran dengan FBI dan Fafau pada 2011.

Pihak Rangkaian Radio Media Prima Berhad mengumumkan bahawa FBI akan menamatkan kontraknya bersama stesen radio itu pada 16 November depan.

Sheelan Paul yang juga Ketua Pegawai Eksekutif dalam kenyataannya berkata, keputusan itu dibuat selepas FBI dikatakan berhasrat untuk memberikan sepenuh fokusnya terhadap perniagaan yang baru bermula.

Darisudutpandang: Akhirnya segala persoalan telah terjawab yang Faizal Bin Ismail (FBI) memang betul-betul akan meninggalkan stesen radio tersebut selepas kontraknya tamat pada 16 November depan.

Aku ucapkan selamat maju jaya buat FBI.......


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...