Jumaat, 3 Ogos 2012

Imam Muda 3 menuju puncak


Antara sedar dengan tidak akhirnya program pencarian Imam Muda musim ketiga ini akhirnya mencapai ke kemuncak acara pada malam ini bermula pukul 9 malam di Astro Oasis.

Antara peserta yang layak iaitu Abdul Rahman Naufal Mohd Hatta, 21 tahun. Beliau adalah pelajar tahun satu jurusan Sarjana Muda Sains Aktuari dan Pengurusan Risiko dari Universiti Sains Islam Malaysia.

Peserta kedua iaitu Mohammad Hafiz Abdul Kadir, 27 tahun. Beliau adalah graduan lulusan Sarjana Fiqh dan Usul Fiqh dari Universiti Mu'tah, Jordan. Beliau juga seorang Imam masjid.

Peserta ketiga iaitu Abdul Jabbar Mohammad Kahar, 28 tahun. Beliau berkelulusan Sarjana Fiqh daripada Universiti Antarabangsa Al Madinah dan turut memiliki Sarjana Muda Syariah serta Pengajian Islam daripada Universiti Islam Madinah dan bekerja sebagai penolong pensyarah.

Kepada yang bertarawih malam ini jangan risau yea sebab ada siaran ulangan pada pukul 11 malam.


P/S : Aku tak berapa ikut la Imam Muda 3 ini sebab bukan apa tak berapa 'gemor' dengan pengacara dia, tapi Insya Allah akan cuba ikuti siaran ulangan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...