Jumaat, 3 Ogos 2012

Farizal Marlias berdepan waran tangkap

Percaya atau tidak yang penjaga gol bola sepak kebangsaan kita yang mempamerkan aksi yang hebat ketika menetang Arsenal baru-baru ini ada kes khalwat?

Penjaga gol bola sepak kebangsaan, Mohd Farizal Marlias gagal hadir bagi sebutan kes khalwat kali kedua dengan seorang pekerja swasta tahun lalu menyebabkan Mahkamah Rendah Syariah Subang Bistari mengeluarkan saman kehadiran terhadap kedua-duanya.

Saman tersebut dikeluarkan keran kedua-dua mereka gagal hadir tanpa sebarang alasan dan diperintahkan hadir bagi sebutan kes pada 13 September nanti.

Penjamin mereka bagi kes ini juga telah dikeluarkan saman walaubagaimanapun kira-kira jam 1 petang, penjamin tersebut telah datang ke mahkamah bagi menyerahkan sijil cuti sakit Mohd Farizal namun tidak memberi sebarang dokumen berkaitan Zaiton.

Sebelum ini mereka berdua berada dibawah bon jaminan penguatkuasa JAIS dan sepatutnya mereka hadir ke mahkamah pada 28 Jun 2012.

sumber: HMetro

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...