Jumaat, 3 Ogos 2012

BEC Tero Sasana tawarkan kontrak kepada Rozaimi


Pemain bola sepak Kebangsaan bawah 22 dan juga pemain bola sepak Sabah, Rozaimi Abdul Rahman ditawarkan kontrak sebagai pemain profesional tanpa perlu menjalani pemilihan seperti yang disyaratkan oleh BEC Tero Sasana.

Kelab daripada Thailand ini yang sekarang menduduki tangga ke-4 Liga Perdana Thailand terdesak untuk mendapatkan pemain bintang apabila tawaran kontrak kepada pemain Indonesia Titus Bonai gagal menemui jalan penyelesaian.
Dari sudut pandangPengarah Urusan Golden Sport Management, Zulfikar Amizan Ahamed yang membantu urusan perpindahan itu berkata, beliau sudah mengemukakan surat tawaran daripada Tero Sasana kepada Persatuan Bola Sepak Sabah(Safa) dan mengharapkan agar Safa dapat membuat keputusan sebelum tarikh tutup hari ini.

Berdasarkan tawaran yang dikemukakan kelab naib juara Liga Juara-Juara Asia 2002 itu, Rozaimi, 19 tahun ditawarkan kontrak minimum dua tahun dengan bayaran gaji lumayan serta yuran perpindahan kepada Safa.

Namun apa yang lebih menyulitkan apabila Rozaimi telah menandatangani perjanjian dengan Selangor untuk bermain di Piala Malaysia.

P/S : Sekarang ini terpulang kepada Safa bagi memberi peluang kepada anak didiknya untuk menimba ilmu yang lebih banyak di pentas yang lebih luas. Peluang kepada Rozaimi sudah terbentang luas dan terpulang kepada diri unntuk merebutnya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...