Khamis, 9 Ogos 2012

Mati selepas 'projek'

Seorang lelaki Nepal di dapati mati selepas membuat 'projek' bersama dengan teman wanitanya yang berasal dari Vietnam di sebuah hotel bajet di Nusajaya.

Akibat sering tewas dengan nafsu teman wanitanya, warga Nepal itu dikatakan memakan ubat kuat seks dengan kuantiti yang berlebihan di samping meminum arak semata-mata mahu memenuhi kehendak kekasihnya itu.

Malangnya, hasrat lelaki yang berusia 38 tahun itu untuk 'bertahan lama' ketika melakukan seks tidak kesampaian apabila tidak sedarkan diri sebelum disahkan mati.

Warga Nepal itu serta pasangannya dikatakan mendaftar masuk pada kira-kira jam 3:30 petang dan pada kira-kira jam 11 malam dikatakan warga Nepal itu disedari tidak bergerak oleh teman wanitanya.

Pasangan itu dipercayai baru selesai melakukan hubungan seks sebelum tertidur akibat penat dan pada masa yang sama mangsa meninggal dunia.

Akibat panik dengan keadaan teman lelakinya, wanita terbabit terus memaklumkan perkara tersebut kepada pengurusan hotel sebelum membuat laporan polis.

P/S: Buat semua terutamanya lelaki jadikan berita ini sebagai panduan. Kalau kita lihat terlalu banyak ubat kuat seks ini dijual dikaki-kaki lima.Juga iklan-iklan yang ditampal iklan berkenaan dengan ubat kuat seks ini dipasaran...hinggakan didalam internet, khasnya diblog-blog terdapat iklan-iklan berkenaan perkara ini.

Mengikut statistik, iklan yang berdasarkan seks dapat menarik minat pelayar untuk melihat kandungan iklan tersebut. Apa yang pasti kita sebagai pengguna perlu lebih berhati-hati sebelum mengambil ubat kuat yang dijual dipasaran kerana jika tersalah makan atau tidak sesuai boleh mengundang maut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...