Isnin, 11 Mei 2015

Apa cerita ni: Perempuan merogol 2 lelaki

Amat jarang kita mendengar cerita tentang lelaki dirogol perempuan. Biasanya yang kita dengar adalah sebaliknya. Kejadian ini berlaku di Afrika Selatan dan bukan berlaku di Malaysia. Jika berlaku di Malaysiapun mungkin dikalangan suami isteri kot...hehehe.Teringat cerita tentang kawan aku dulu yang dia pernah 'dirogol' oleh isterinya...hehehe, tapi tak boleh tulis di sini sebab blog aku ini bukan blog lucah.

Okey lah, sebelum aku melalut tulis yang bukan-bukan jom kita baca peristiwa lelaki dirogol oleh perempuan ini.

Kejadian pertama:

Seorang lelaki yang berusia 33 tahun telah menjadi trauma kerana telah diculik dan dirogol oleh 3 orang wanita yang menaiki kereta BMW berwarna hitam di sebuah pekan Kwazakhele di Afrika Selatan.

Lelaki itu menceritakan bahawa beliau telah dihampiri oleh wanita tersebut untuk bertanyakan arah sebelum salah seorang daripada mereka mengeluarkan pistol dan mengarahkan dia masuk ke dalam kereta BMW tersebut.

Wanita-wanita itu kemudiannya membawa dia ke suatu tempat kira-kira 500 kilometer dari lokasi dia diculik sebelum diikat dan dibogelkan. Selepas dibogelkan, wanita berkenaan cuba merangsang dia tetapi disebabkan takut 'anu'nya tidak terangsang. Bagaimanapuan, dia telah dipaksa meminum sejenis cecair perangsang sebelum dirogol bergilir-gilir oleh 3 wanita berkenaan.

Lelaki itu memberitahu polis, suspek turut mengumpul air maninya di dalam sebuah beg plastik sebelum diletakkan di dalam bekas berisi ais. Dia kemudiannya ditinggalkan di sebatang jalan raya di bandar ini.

Kejadian ke-2.

Seorang lelaki di bandar Gauteng, Port Elizabeth juga mendakwa yang dia telah diculik dipaksa meminum sejenis cecair perangsang sebelum ditogol oleh 3 orang wanita.

Jurucakap polis berkata, kedua-dua lelaki tersebut tidak mengalami kecederaan tetapi trauma dengan kejadian itu.

Sumber: Agensi berita Afrika Selatan

Agak-agaknya apa cecair perangsang yang digunakan oleh wanita tersebut sampai boleh tahan dengan 3 orang. Rasanya ramai yang ingin tahu.















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...