Rabu, 14 Mei 2014

Bila polis wanita gila seks

Polis wanita gile seks...apa kes...

Baca selanjutnya:
Seorang wanita terpaksa melepaskan jawatannya sebagai anggota polis Georgia selepas dibuktikan gemar mengadakan seks ketika bertugas.

Bertugas di daerah Rockdale, polis wanita itu yang berusia 39 tahun telah dipaksa meletakkan jawatan bagi mengelakkannya dipecat selepas mengaku ketagihannya terhadap seks semakin menjadi-jadi ketika bertugas.

Polis wanita itu berkata, dia berasmara sekurang-kurangnya 3 kali semasa bertugas, malah pernah terlambat menjawab panggilan telefon dari ibu pejabat semata-mata membolehkan dia menghabiskan 'aksinya'.

Seorang sheriff mengatakan pada ketika tertentu, polis wanita ini mengadakan hubungan seks di dalam kereta peronda, di tempat awam dan masih mengenakan seragam polis.

"Dalam kejadian ke-3, polis wanita ini memuaskan nafsunya di luar kereta peronda yang diparkir di luar kawasan perniagaan yang ditutup.

Dalam siasatan menunjukkan polis wanita ini hanya melakukan seks dengan lelaki sama dalam ketiga-tiga kejadian.

DSP: Nasib baiklah ianya bukan berlaku di Malaysia, kalau berlaku di Malaysia pasti lebih kecoh jadinya sebab sentimen masyarakat sekarang ini terhadap polis semakin merosot. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...