Rabu, 6 November 2013

Pahang menang Piala Malaysia kerana bomoh

Betul ke ada bomoh yang begitu handal yang boleh menyebabkan satu-satu pasukan menang piala? Inilah dakwaan daripada sesetengah pihak yang mendakwa pasukan Bola Sepak Pahang telah menggunakan bomoh untuk memenangi Piala Malaysia ketika menentang Kelantan tempohari.

dari, sudut, pandang, pahang, Kelantan, bomoh, Piala Malaysia, menangIni adalah dakwaan yang tersebar di dalam Facebook (FB) yang dirakam melalui televisyen pada separuh masa kedua perlawanan itu. Penjaga gol Pahang, Mohd Khairul Azahan, 24, dilihat berada di sebelah kiri gawang gol dan pada masa sama, ada satu petak merah di tengah gawang yang kononnya lokasi kedudukan makhluk halus itu.

Mengulas perkara itu: 

Mohd. Khairul Azahan mengakui terkejut apabila dimaklumkan kononnya ada makhluk halus ditugaskan menutup pintu gol daripada dibolosi sehingga Pahang muncul juara musim ini.

Dia yakin peminat bola sepak tidak terpengaruh dengan sebarang dakwaan yang tidak berasas itu.

Khairul Azahan berkata lagi, "Saya berpendapat pihak yang menyebarkan cerita ini tidak lebih daripada individu nakal yang cuba mengambil kesempatan menghangatkan lagi kejayaan Pahang menjulang Piala Malaysia musim ini."

Darisudutpandang: Jika betul ada bomoh yang sehebat ini, Pasukan Bola Sepak Malaysia perlu mendapatkan pertolongan bomoh ini untuk layak ke Piala Asia nanti kerana kedudukan pasukan kita bagai dihujung tanduk. Kalau boleh bawa sekali ke Bahrain nanti......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...