Jumaat, 1 November 2013

Johan As'ari ingin melamar Shila Amzah

Ramai wanita telah dikaitkan sebagai kekasih Johan As'ari. Selepas Nabila Huda dan ramai lagi wanita kini giliran Shila Amzah pula dikaitkan dengan beliau. Manakala bagi Shila Amzah pula selepas hubungannya dengan pelakon Shahnaaz Ahmad mendapat tentangan keluarga, ramai peminat beliau tertanya-tanya siapakah lelaki yang mendiami hatinya sekarang ini.


dari sudut pandang, shila amzah, johan as'ari, bercinta, jodohBerhubung dengan gosip tersebut, Shila Amzah mengatakan yang beliau tidak akan menolak seandainya Johan As'ari adalah jodoh beliau.

Ikuti pengakuan beliau:

"Saya tidak menolak jika seandainya Johan As'ari adalah jodoh saya. Saya bersyukur kalau ditakdirkan Johan menjadi jodoh saya kerana saya tidak perlu melalui peringkat berkenalan. Saya sudah kenal Johan sejak 3 tahun yang lalu dan semakin rapat sejak itu," kata Shila Amzah.

Tambah Shila lagi, dia berasa tenang berkawan dengan Johan, malah keluarga kedua-dua pihak turut merestui hubungan mereka.

"Johan lelaki yang menghormati saya dan keluarga selain sentiasa memberi sokongan dalam kerjaya saya. Kami juga saling berterus terang dan sebenarnya kedua-dua ibu sudah lama berkenalan," katanya.

Sebelum ini Johan telah memberitahu kepada umum bahawa hasrat beliau  ingin melamar seorang selebriti namun tidak menyatakan siapa selebriti tersebut.

Darisudutpandang: Apa lagi yang tunggu tu Johan? Masuk lah meminang......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...