Selasa, 19 Mac 2013

5 beradik berkongsi isteri

Cerita ini berlaku di sebuah perkampungan di India dan aku harap perkara ini tidak berlaku di Malaysia. Ceritanya macam ini:

isteri, suami, berkongsi, seks, tradisi, India, miskin, bergilir, cabul, rogol, bogelSeorang ibu muda yang bernama Rajo Verma berusia 21 tahun mendedahkan yang dia mempunyai 5 orang suami dan kelima-lima suaminya adalah adik beradik.
Rajo yang tinggal dalam sebuah rumah satu bilik dengan kelima-lima suaminya dan tidur bersama-sama suami berbeza setiap malam mengikut giliran.


Suri rumah itu juga tidak tahu siapa bapa bayi lelakinya.

Rajo berkata: "Pada awalnya, ia rasa agak pelik dan mengakui tidak mempunyai suami kegemaran."

Suami pertamanya, Guddu, 21 tahun menegaskan: "Kami semua melakukan seks dengannya tetapi saya tidak cemburu. Kami sebuah keluarga besar yang bahagia."

Pasangan itu berkahwin mengikut istiadat Hindu yang diatur keluarga mereka empat tahun lalu dan dia menjadi satu-satunya suami Rajo yang sah.

Adat di kampung mereka mewajibkan Rajo turut mengambil adik-beradik suaminya sebagai suami.
Mereka ialah Bajju, 32 tahun, Sant Ram 28 tahun, Gopal 26 tahun dan Dinesh suami barunya yang dikahwini tahun lalu ketika pemuda itu mencecah umur 18 tahun.

Abang sulung Bajju berkata: "Saya menganggap Rajo sebagai isteri saya dan tidur bersamanya sebagaimana adik saya yang lain."

Rajo memasak, mengemas dan menjaga bayinya, Jay yang berusia 18 bulan ketika semua suaminya pergi bekerja di Dehradun, utara India.

Rajo berkata mengenai tradisi purba bergelar poliyandri: "Ibu saya turut berkahwin dengan tiga beradik. Bila saya berkahwin saya tahu saya terpaksa menerima semua lelaki itu sebagai suami."

"Saya tidur dengan mereka mengikut giliran. Kami tiada katil kecuali beberapa selimut. Yang menariknya, saya mendapat lebih perhatian dan kasih sayang daripada kebanyakan isteri lain."

P/S: Ada-ada aje.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...