Rabu, 30 Januari 2013

Cubaan membunuh suami dengan seks

Baca tajuk  di atas macam artikel kali ini 18sx lah pulak.... Aku tak nafikan ada sedikit perkataan yang digunakan di sini ada sedikit makna ke arah itu. Jadi amaran kepada yang elergi tentang seks tolong jangan baca yea.....hehehe.

cubaan membunuh suami dengan seksSebenarnya aku nak kongsikan satu cerita yang berlaku kepada satu pasangan di Rio Jeneiro, yang mana si isteri ini cuba untuk membunuh suaminya dengan cara melakukan seks. Aku harap di Malaysia ini jangan ada pasangan yang cuba melakukan perkara semacam ini....

Wanita dari Sao Jose do Rio Preto di Brazil telah bertekad untuk membunuh suaminya dengan meletakkan bahan bertoksik di dalam kemaluannya dengan cara mengajak suaminya melakukan seks dengannya.

Ketika si suami ini yang ingin melakukan seks oral kepada pasangannya, beliau telah mengesan bau yang agak aneh pada kemaluan isterinya dan terus membatalkan niatnya.

Lelaki yang juga suaminya berasa curiga dengan bau tersebut telah membawa isterinya ke hospital, di mana doktor telah menjalankan ujian terhadap isterinya dan didapati bahan tersebut adalah beracun.

P/S: Apa-apalah diorang ni.......kalau dah tak suka tu janganlah sampai membunuh.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...