Khamis, 28 Jun 2012

Kartina Aziz hilang duit

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pelakon Kartina Aziz kerugian RM10,000 termasuk wang RM4,000  apabila Toyota Camry miliknya yang diletakkan di kawasan parkir Masjid Geliga, Kemaman dipecahkan pencuri.

Pelakon berusia 57 tahun ini dari Taman Tun Dr. Ismaildatang ke Kemaman untuk menjalani penggambaran filem sebelum berhenti untuk bersembahyang Zuhur.

Mangsa meninggalkan beg tangan tangan mengandungi wang RM4,000, pelbagai perhiasan, IPad, cermin mata berjenama serta dokumen peribadi ditempat duduk pemandu sebelum bergegas ke masjid.

Selepas bersolat, Kartina terkejut ketika membuka pintu kereta apabila mendapati pintu di bahagian pemandu terkopak akibat diumpil manakala cermin dibahagian atas pintu pemandu dipecahkan.

Mangsa mendapati beg tangan yang ditinggalkan telah hilang dan datang ke Balai Polis Chukai untuk membuat laporan. Kes ini disiasat mengikut Seksyen 379 Kanun Keseksaan kerana mencuri. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...