Selasa, 11 Februari 2014

Suami ditipu dan dimadukan isteri curang

Bila nafsu telah menguasai diri, ada suami pun masih nak cari lelaki lain. Inilah yang terjadi kepada seorang wanita yang juga isteri orang yang sanggup menipu suaminya semata-mata ingin bersama dengan bekas teman lelakinya.

dari sudut pandang, isteri curang, keluar dengan teman lelaki
Isterinya yang berusia 29 tahun, telah meminta keizinan kepada suaminya untuk pergi ke Perak selama 3 hari atas alasan ada lawatan kerja tapi yang sebenarnya beliau telah pergi bercuti dengan bekas teman lelakinya.

Rahsia isterinya terbongkar apabila suaminya telah membuat pemeriksaan di tempat kerja isterinya apabila dia tidak pulang ke rumah selepas 3 hari.

"Saya telah menghubungi beberapa rakan sekerjanya, namun terkejut apabila mereka memberitahu isteri saya memohon cuti selama seminggu"

"Mereka juga memberitahu tiada sebarang lawatan kerja di Perak dilakukan pihak syarikat sebagaimana yang dikatakan isteri saya"

Bagi mendapat penjelasan lanjut, beliau telah mengunjngi pejabat isterinya dan berjumpa dengan rakan isterinya. 

"Mereka memberitahu yang isteri saya menjalin semula hubungan dengan bekas teman lelakinya selepas berhubungan melalui FB. Malah, rakannya turut menunjukkan gambar mesra isteri saya bersama lelaki itu pada hari pertama dia menghilangkan diri."

Suaminya kemudian berjaya bercakap dengan isterinya yang dihubungi rakan sekerjanya dan isterinya mengaku dia melarikan diri dengan teman lelakinya dulu.

"Malah, dia juga mengugut akan bunuh diri jika saya membuat laporan polis mengenai kehilangannya itu."

Selepas dapat bercakap dengan isterinya barulah dia teringat yang dia baru sahaja menyerahkan wang RM50,000 kepada isterinya sehari sebelum wanita itu keluar rumah iaitu pada 4 Februari lalu untuk disimpan di bank.

"Saya segera membuat pemeriksaan di bank dan nyata wang itu tiada dalam akaun. Rupa-rupanya isteri saya turut melarikan wang itu."

Kes ini telah dilaporkan ke balai polis Travers.

Darisudutpandang: Macam-macam perkara yang berlaku disebabkan oleh FB ni. Ada yang dibunuh disebabkan FB, bergaduh disebabkan FB, ditipu disebabkan FB , dirogol disebabkan FB dan sebagainya.

Nampaknya banyak sangat keburukan disebabkan FB ini jika kita tidak gunakan secara bijaksana. Bak kata orang lama " tepuk dada tanyalah iman"

   


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...