Khamis, 27 Februari 2014

Hadiahnya rm30 ribu jika masih dara

Kerana khuatir dengan penularan HIV dan  kehamilan remaja, seorang lelaki Afrika Selatan menawarkan ganjaran 100,000 rand (rm30 ribu) dan pingat untuk wanita berusia 35 tahun jika mereka masih dara.

Rabelani Ramali, pekerja komuniti dari wilayah Limpopo memberitahu akhbar The Times semalam dia akan memberi anak dara yang berjaya mengekalkan dara mereka dengan ganjaran wang dan juga pingat emas, perak dan gangsa mengikut usia mereka.

"Mereka yang lebih muda boleh menanam cita-cita untuk memastikan kekal perawan supaya dapat meraih hadiah lebih besar semakin mereka berusia"

Rabelani Ramali mempunyai 5 anak hasil hubungan dengan 4 orang wanita menggelar dirinya 'pengasas Anugerah Perawan Afrika Selatan'

Darisudutpandang: Tak ada ke jutawan di Malaysia ni yang nak ikut buat tawaran tersebut kepada remaja-remaja kita kerana di Malaysia sekarang ni pun gejala sosial semakin meningkat dan masalah pembuangan bayi serta remaja yang mengandung hasil hubungan luar nikah juga menunjukkan statistik yang semakin membimbangkan.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...