Rabu, 8 Januari 2014

Suami rakam video sepupu rogol isteri

Apalah nak jadi orang sekarang ni, terpengaruh dengan cerita-cerita lucah sampai suruh sepupu buat praktikal dengan isteri sendiri. Apa cer ni.....

dari, sudut, pandang, rogol, pukul, isteri, suami, sepupuKorang bacalah selanjutnya:

"Dia tak patut hidup lagi di dunia ini kerana perangainya lebih teruk daripada binatang," kata seorang isteri muda yang menjadi mangsa deraan seksual suaminya apabila dipaksa melakukan hubungan seks dengan seorang remaja berusia 15 tahun.

Malah, dalam kejadian yang berlaku jam 3 petang, 1 Januari lalu, si suami durjana itu turut membantu remaja terbabit merogol mangsa yang sedang hamil apabila wanita berkenaan meronta.

Mangsa yang berusia 19 tahun, berkata, suaminya yang berusia 22 tahun, turut merakam aksi hubungan seksnya dengan remaja terbabit yang juga sepupu lelaki tersebut.

"Selepas itu dia (suami) pula melakukan hubungan seks secara paksa dengan saya."

Siasatan awal polis mendapati suspek sering menonton video lucah dan dipercayai cuba melakonkan semula aksi ditontonnya.

Mangsa turut mendapatkan rawatan disebuah hospital akibat mengalami kecederaan pada kemaluannya.

Menurut mangsa yang kini hamil 2 bulan, dia dan suami baru berkahwin 3 bulan yang lalu setelah berkenalan selama setahun.

"Masa bercinta dia okay dan selepas berkahwin baru saya tahu dia gemar menonton video lucah. Saya sangka dia boleh berubah dan tak sangka dia sanggup menganiaya saya sampai ke tahap ini angkara video lucah.

"Suami dan sepupunya memang rapat dan saya juga tidak menyangka remaja itu sanggup merogol saya. Memang saya tidak akan memaafkan mereka berdua," katanya.

Menceritakan semula kejadian berkenaan, mangsa berkata, suaminya yang juga peniaga makanan terlebih dahulu menelefon sepupunya supaya datang ke rumah.

Katanya, selepas remaja itu berada dalam rumah itu, suaminya menyuruh remaja berkenaan merogolnya.

"Bila saya melawan suami mengugut mahu mencederakan saya, malah dia turut memegang tangan saya ketika sepupunya merogol saya."

"Saya memang ketakutan dan masih jelas di fikiran saya apa yang berlaku. Sebelum ini saya sering dipukul walaupun kami baru 2 bulan berkahwin, tetapi kali ini dia memang keterlaluan.

Sumber: Harian Metro

Darisudutpandang: Aku rasa ramai suami yang masih tengok video lucah walaupun telah berkahwin...mungkin mereka mempunyai alasan yang tersendiri...tapi janganlah sampai terpengaruh dan meniru aksi di dalam video tersebut...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...