Sabtu, 24 Ogos 2013

Gadis 13 tahun dirogol 9 lelaki

Usianya baru saja 13 tahun tapi remaja perempuan ini sudah pandai melakukan seks dengan lelaki. Advance betullah budak-budak sekarang ni tak macam ketika aku remaja dulu. Tapi disebabkan advance lah sangatkan sampai kena rogol oleh 9 orang remaja lelaki yang juga belasan tahun.

Modus operandi lelaki ni senang sangat kalau ada niat nak merasa 'meratah badan' teman wanita ni iaitu bawak teman wanita pergi jalan-jalan kemudian bawa balik rumah, bagilah alasan kata nak balik mandi ke atau nak ambil barang kat rumah pasti teman wanita ni ikut jer...lepas tu.....dapat lah apa yang diniatkan. Kan senang tu............

Macam apa yang berlaku kepada gadis 13 tahun ni jugak.

Okeylah, korang bacalah kisah selanjutnya:

dari, sudut, pandang, di rogol, bergilir-gilir, remaja perempuan, sukarela, seks, diliwat
Seorang pelajar perempuan yang berusia 13 tahun telah mengikut teman lelakinya pulang ke rumah lelaki tersebut untuk melakukan seks dengan kerelaannya sendiri telah menempuh detik hitam apabila beliau telah dirogol pula oleh kawan-kawan teman lelakinya yang seramai 8 orang secara bergilir-gilir.

Kejadian yang berlaku pada pukul 5 petang hari selasa lepas ketika mangsa diajak keluar oleh teman lelakinya untuk keluar bersiar-siar di sekitar Shah Alam sebelum dibawa ke sebuah rumah yang juga milik kenalan teman lelakinya itu.

"Ketika berada di rumah lelaki itu, mangsa mendakwa melakukan hubungan seks dengan teman lelakinya dalam sebuah bilik dan ia mulanya dilakukan atas dasar sukarela namun sejurus selesai melakukan hubungan seks, teman lelakinya keluar dari bilik berkenaan.

"Sejurus lelaki itu keluar, mangsa mendakwa rakan teman lelakinya yang menumpangkan mereka turut masuk bersama 7 lelaki lain ke bilik berkenaan dan ketika itulah dia mendakwa dirogol bergilir-gilir oleh kelapan-lapan lelaki berkenaan", katanya.

Mangsa tidak menyangka teman lelakinya membiarkan dia diperkosa kumpulan lelaki tersebut kerana dia sanggup melakukan hubungan seks dengan teman lelakinya atas dasar cinta namun ketika menjerit meminta tolong ketika itu, teman lelakinya tidak membantu.

"Mangsa kemudiannya dihantar pulang kira-kira jam 3 pagi selepas semua suspek melempiaskan nafsu masing-masing."

Mangsa melaporkan kejadian tersebut di Balai Polis Seksyen 15, Shah Alam dan kes ini disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol. 

Darisudutpandang: Adakah dengan melakukan seks tanpa nikah itu sebagai tanda cinta? Korang tepuk lah dada dan tanyalah iman..........

Adakah betul  "perempuan melakukan seks kerana cinta dan lelaki menggunakan cinta untuk melakukan seks"??


2 ulasan:

  1. ye btol. perempuan skrg ramai yg jadi mcm tu. bukan nk ckp yg sya ni baik. tpi kalau dah sayang sngt. ajak je kawin. sng cite. lps tu Halal dah apa pun xkisah. Sbb tu lelaki skrg kebanyakkan ambil kesempatan atas perempuan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih kerana sudi memberikan komen anda. Ya, saya sangat bersetuju dengan anda.

      Padam

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...