Ahad, 7 Julai 2013

Atlet perempuan di rogol ketika menyertai SUKMA 2013

Akibat ingin melepaskan rasa kekecewaan akibat pasukan bola baling yang dianggotainya dalam Sukan Malaysia (SUKMA 2013) yang kalah, beliau akhirnya telah dirogol secara bergilir-gilir oleh atlet bola baling lelaki.

dari, sudut, pandang, rogol, atlet, sukmaAtlet tersebut yang berusia 19 tahun dikatakan meminum minuman keras bersama-sama atlet lelaki bola baling disebuah gelanggang bola kerajang, sebelum dibawa pulang ke sebuah bilik penginapan oleh beberapa atlet lelaki berkenaan.

Kira-kira jam 4 pagi, mangsa menyedari dirinya dalam keadaan bogel, dihimpit oleh seorang lelaki dan suspek dikatakan merogolnya secara bergilir-gilir bersama rakannya.

Dia kemudiannya membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Sepang dan berikutan itu 3 atlet telah ditahan untuk membantu siasatan.

Kejadian ini berlaku di perkampungan sukan di Universiti Putra Malaysia (UPM) pada rabu lalu.

Darisudutpandang: Siapakah yang perlu bertanggungjawab dalam hal ini? Terdapat 2 kesalahan iaitu meminum arak di gelanggang bola kerajang dan kes rogol. Harap Majlis Sukan Negara (MSN) dapat menyiasat mengapa arak boleh di bawa ke dalam perkampungan sukan.???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...