Jumaat, 26 Oktober 2012

Janda dicabul Doktor

Bila nafsu menguasai diri tak kiralah siapa dia.....jawatan apa pun....setinggi mana pelajaran yang dipelajari...pasti tidak dapat melawan godaan syaitan kecuali dengan iman...sebab itulah dalam islam melarang wanita dan lelaki berdua-duan kerana yang ketiga ada syaitan.....

sekadar gambar hiasan
Okey, kisah ini terjadi pada seorang wanita yang juga seorang ibu tunggal telah pergi ke sebuah hospital swasta untuk mendapatkan rawatan susulan berikutan masalah darah tinggi, hidung berdarah, sakit perut dan sukar membuang air.

Menurut wanita ini, kejadian itu berlaku kira-kira jam 10:30 pagi Jumaat yang lalu, ketika dia dan doktor tersebut berada hanya berdua di dalam bilik pemeriksaan tanpa kehadiran jururawat.

"Saya tidak bersangka buruk dan mempercayainya kerana doktor tersebut pernah merawat saya sebelum ini".

"Doktor terbabit telah mengarahkan saya supaya berbaring sambil memberitahu mahu memeriksa tekak saya".

"Selepas tekak saya diperiksa, doktor itu mengarahkan saya membuka baju dan coli. Disebabkan saya mempercayainya, saya hanya mengikut sahaja arahan yang diberi. Selepas baju dan coli saya dibuka, doktor tersebut telah meramas buah dada saya sehingga merasa sakit".

"Saya mula curiga dan takut apabila doktor itu menyatakan saiz buah dada saya besar selain mengajak saya melakukan hubungan seks", kata wanita tersebut.

Menurutnya, ketika bersiap memakai baju, doktor berkenaan memeluknya dari belakang dan sekali lagi meramas buah dadanya.

"Malah doktor juga menarik tangan untuk memegang kemaluan saya. Tindakannya itu menyebabkan saya terus keluar dari bilik pemeriksaan".

"Saya kemudian berjumpa seorang kakitangan hospital di kaunter untuk memaklumkan kejadian itu sebelum dibawa berjumpa seorang pegawai untuk berbincang".

"Dalam perbincangan itu, pegawai terbabit meminta saya tidak membuat laporan polis atau membuat aduan mengenai kejadian yang berlaku," katanya.

"Bagaimanapun saya tidak mengendahkannya kerana perbuatan doktor tersebut tidak boleh dimaafkan dan ianya telah meninggalkan kesan yang besar terhadap diri saya".

Bagi memastikan keadilan dan keselamatan dirinya serta dua anak perempuan yang berusia enam dan tujuh tahun, dia telah membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Johor Bahru Selatan.







 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...