Khamis, 19 Julai 2012

Jual tubuh demi gajet dan hidup mewah



Demi memenuhi keinginan memiliki gajet terkini, seorang pelajar tingkatan dua sanggup menyerahkan tubuh kepada lelaki hidung belang yang berusia antara 30-an hingga 60-an bagi mendapatkan wang untuk membeli barangan kegemaran mereka.

Dikatakan pelajar tersebut menerima bayaran sehingga RM300 bagi sekali layanan seks, sudah cukup lumayan baginya untuk membeli gajet terbaru seperti iPad dan telefon pintar serta beg tangan yang berjenama.

Perlakuan pelajar tingkatan dua itu terbongkar apabila keluarganya menyedari dia memiliki barangan berjenama serta gajet terbaru yang setiap satu daripadanya berharga ribuan ringgit.

Pelajar tersebut mengaku kerana terpengaruh dengan kawan-kawan dan keinginannya untuk memiliki gajet-gajet yang terkini serta ingin hidup mewah seperti kawan-kawannya yang lain memaksa dia melakukan kerja yang terkutuk ini.


Pelajar itu yang juga anak kedua daripada tiga beradik berkata "Saya sanggup melakukan semua itu kerana wang selepas keluarga tidak mampu memenuhi keinginan saya. Saya akui hanya fikirkan keseronokan hingga sanggup memberikan perkhidmatan seks hampir setiap hujung minggu tanpa disedari keluarga".


"Pelanggan saya pula terdiri daripada lelaki dewasa termasuk ahli perniagaan dan mereka berusia 30-an hingga 60-an.


P/S :  Inilah akibatnya terpengaruh dengan kawan-kawan dan terlalu mengikut nafsu untuk hidup mewah. Sepatutnya ibu bapa perlu mengawasi dan mengambil tahu dengan siapa anak kita berkawan dan memantau pmereka. Aku rasa ibu bapa perlu ada rasa sifat curiga terhadap anak-anak dan bukannya mempercayai mereka 100%.

Aku tak tahulah apa akan jadi sekiranya Kementerian Pelajaran membenarkan setiap pelajar membawa gajet ke sekolah pada tahun hadapan. Mungkin kes seperti ini akan meningkat.

Itu pandangan aku, pandangan anda pula macam mana yeak. Sila berikan komen..... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...