Ahad, 22 Julai 2012

Anak gadis berbogel bersama lelaki

Aku tak tahu mengapa anak-anak gadis semakin teruk akhlaknya sehingga boleh membawa masuk lelaki lain dan tidur  bogel bersamanya. Padahal kejadian ini berlaku ketika ibu bapanya ada dirumah.
Ikuti kisah selanjutnya:

Luluh hati seorang ibu apabila menyaksikan adegan terlampau anak gadisnya berusia 17 tahun dengan pasangan kekasih di dalam rumah sendiri.

Dalam kejadian kira-kira jam 4 pagi, wanita terbabit berusia 44 tahun yang terjaga daripada tidur kemudian ke dapur untuk minum sebelum berpatah balik semula ke biliknya.

Menurut sumber, ketika melintas di hadapan bilik anaknya, ibu tersebut berhenti untuk melihat keadaan anaknya itu dan terus menolak pintu bilik sebelum terkejut apabila melihat seorang lelaki tidak dikenali berusia 20-an turut berada di dalam bilik itu.

"Mangsa lantas membuka lampu bilik dan sekali lagi terkejut apabila mendapati anak dan teman lelakinya tidak berpakaian menyebabkan dia tergaman sebelum terus menjerit memanggil suaminya yang sedang tidur".

"Suaminya kemudian berlari keluar ke arah isterinya sebelum dia turut terkejut apabila melihat anaknya bersama dengan individu tidak dikenalinya".

Sumber berkata, pasangan tersebut hanya mampu menitiskan air mata akbat perbuatan anaknya yang telah memalukan mereka.

Mereka melaporkan perkara ini kepada polis dan lelaki tersebut telah pun ditangkap.

P/S :  Kenapa yea berlakunya kejadian ini.? Sampai hati sungguh anak gadis tersebut membuat perkara terkutuk ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...