Rabu, 18 April 2012

Salam Perkenalan

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Buat semua yang tersesat di blog ini, salam perkenalan buat semua. Alhamdulillah pada hari ini tercapai juga impian yang sekian lama untuk blogging bukannya apa sekadar untuk berkongsi pandangan dan luahan rasa buat tatapan semua.

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang tidak terhingga buat blog http://teknikbuatblog.blogspot.com, http://ariffshah.com dan http://denaihati.com kerana tutorial yang ditunjukkan didalam blog mereka semoga Allah sahaja yang boleh membalasNya sehingga saya dapat membuat laman blog sendiri.

Blog ini adalah medium luahan pandangan dan luahan rasa saya berkenaan dengan semua perkara mengikut pendapat saya dan saya cuba untuk tidak menyentuh perkara-perkara yang sensitif dan perkara yang menyinggung perasaan orang lain dan sekiranya ada didalam tulisan saya nanti terdapat perkara-perkara yang terguris hati maka kemaaafanlah yang saya minta.

Buat semua yang tersesat di dalam blog ini, semoga anda semua dapat memberi komen dan pendapat yang bernas di atas segala perkara yang saya utarakan.... semoga yang baik itu datang dari Allah dan yang buruk itu datangnya dari kelemahan dan kekurangan diri saya sendiri.... wassalam, adios.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...