Selasa, 5 November 2013

Putihnya betis perempuan ni

Ada yang putih, ada sawo matang dan ada yang hitam, ada yang bunting padi dan ada yang kurus melidi. Itulah yang aku dapat lihat setiap pagi dan petang, warna betis orang perempuan dan bentuknya. Ehh....aku ni kaki mengendap ker? Bukanlah....korang kena baca sampai habis dulu artikel aku ni sebelum korang 'judge' aku macam tu.....

dari sudut pandang, betis perempuan, seksi, naik, motosikal
kan bagus kalau pakai macam ini
Tempat korang aku tak tahulah, tapi aku yang tinggal di bandar besar macam di Kuala Lumpur ni, setiap pagi dan petang dapat lihat betis orang perempuan...percuma tu tak perlu pergi mengendap pun. Berdosa....memang berdosa..tapi nak buat macam mana..perempuan tu dah nak tunjuk...

Kalau aku bernasib baik dapatlah tengok bukan saja betis tapi paha pun boleh nampak...Astafirullah.

Kepada yang masih tak faham tu, baiklah aku terangkan..

Perkara macam ni aku rasa korangpun sentiasa nampak iaitu perempuan yang naik motosikal dengan memakai baju kurung...kalau kain baju kurung tu ketat lagilah boleh nampak sampai ke paha tu..(tak perlulah aku terangkan kenapa..korang tahu sendirilah...)

Perempuan ni pun satu..dah tahu naik motorsikal tu pakailah seluar ke atau kalau nak juga pakai kain tu..pakailah seluar kat dalam...jadi bila terkangkang naik motosikal tu tak lah nampak betis. Yang aku hairan juga ialah kenapa suami dia tak tegur perkara macam tu...bukan ke betis tu juga adalah aurat.

Kalau tak nak fikir pasal aurat, fikirlah juga tentang keselamatan...kot-kot nanti kalau terjatuh atau kemalangan tu...adalah juga benda yang boleh 'protect' daripada terluka.

Jadinya kepada korang yang baca artikel aku ni dan selalu naik motosikal dengan suami tolonglah lakukan perubahan..jangan bagi orang free tengok betis korang....dan kepada suami pula tolonglah nasihati isteri korang supaya lebih bersopan ketika naik motosikal jangan bagi orang lelaki lain tengok betis isteri korang.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...