Rabu, 29 April 2015

Pulih dara: Perempuan ini 2 kali ditipu lelaki

Aduhai kesian sungguh aku kat perempuan yang macam ini. Kenapalah dia percaya kepada bomoh yang kaki temberang dan kaki kelentong ini. Kalau ikut logik akal siapalah yang boleh mengembalikan dara yang hilang. Itulah masa 'main' dengan pakwe tak pulak fikir macam tu. Itulah ikut nafsu sangat. Maaflah bahasa aku bunyinya agak kasar tapi patutlah buat perempuan yang bodoh macam ini.

Aku pernah tulis berkenaan 'mesti ke perempuan serahkan dara kepada lelaki yang bukan suaminya kerana cinta' sila baca sini.

Kalau kita lihat sekarang ni, pergaulan antara lelaki dan perempuan yang bukan muhrim terlalu bebas. Jika sekarang ini kita berada di Taman Tasik Titiwangsa atau di mana-mana taman awam sekalipun lihatkan disekeliling kita pasti akan ada 'couple' yang sedang memadu asmara. Orang ramai ada disekelilingpun, boleh duduk rapat- rapat, ada yang berani lagi boleh bagi pakwe baring atas riba....hai...langsung hilang rasa malu...kalau orang tak ada tak tahu apa aksi mereka agaknya.

Aku membebelpun tak ada gunanya. Bacalah peristiwa perempuan ini yang diperdayakan oleh seorang lagi lelaki iaitu bomoh yang katanya boleh memulihkan dara:

Seorang perempuan yang berusia 22 tahun telah dirogol oleh seorang bomoh 'pulih dara' apabila dia cuba mendapatkan rawatan untuk mengembalikan daranya yang telah hilang ketika melakukan hubungan seks dengan bekas teman lelakinya.

Bomoh itu yang berusia 53 tahun telah merogol mangsa di sebuah pondok tersembunyi di Bukit Broga, Semenyih ketika mangsa datang berjumpanya untuk berubat.

Mangsa dikatakan amat takut yang bakal suaminya mengetahui yang dirinya telah kehilangan dara pada malam pertama mereka. Disebabkan itu mangsa menemui bomoh tersebut bagi memulihkan daranya.
 

Bomoh itu dikatakan menawarkan 3 kaedah untuk memulihkan dara iaitu:
1. Perempuan tersebut perlu menghantar video dalam aksi ghairah kepada bomoh.
2. Membenarkan tubuh mangsa disentuh oleh bomoh.
3. Melakukan hubungan seks dengan bomoh.


Mangsa dikatakan memilih pilihan pertama dan berjumpa dengan bomoh tersebut sebelum dirogol.

Kesian dekat perempuan ini kerana telah 2 kali ditipu oleh lelaki. Pertama lelaki yang dianggap sebagai bakal suami dan yang ke-2 lelaki yang menyamar sebagai bomoh tetapi kedua-dua lelaki ini adalah sama kerana lelaki yang macam ini tak ada benda lain yang dia nak, dia nak 'benda' yang tu aje. Lebih-lebih lagi kalau duduk berdua-duaan..yang alim pun boleh hilang kopiahnya.

1 ulasan:

  1. Salam admin. Tumpang Iklan:-

    Sayangi dan hargai suami anda. Jangan biarkan suami cari lain atau makan luar.
    Ikuti blog kami untuk promosi istimewa sekarang.
    Hanya untuk 10 pelanggan terawal.
    Wanita cantik bermula dari diri :)

    [BESARKAN BUAH DADA, BESARKAN PUNGGUNG, RAWAT KEPUTIHAN,KETATKAN FARAJ, KEMBALI DARA]

    BalasPadam

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...