Ahad, 4 Mei 2014

Mengapa lelaki suka melihat payudara wanita

Adalah satu kebenaran bahawa bahagian tubuh wanita yang paling disukai oleh lelaki adalah payudaranya. Mengikut penelitian juga lelaki pertama kali melihat wanita adalah kearah payudara wanita tersebut kemudian barulah ke mukanya.



Disebabkan kecenderungan lelaki suka melihat payudara wanita maka ramai di kalangan wanita menitikberatkan penampilan payudara mereka. Ada di antara wanita-wanita ini sanggup menjalani pembedahan bagi menegangkan dan membesarkan payudara mereka agar mereka kelihatan seksi di mata lelaki.

Mungkin ramai wanita tertanya-tanya mengapa lelaki suka melihat payudara mereka. Adakah kerana lelaki tidak mempunyai payudara menjadikan mereka seperti itu atau ada sebab lain.

Berikut adalah alasan mengapa lelaki suka melihat payudara wanita.

1. Lelaki tinggi imaginasi.
Lelaki pada kebiasaannya mempunyai imaginasi yang tinggi lebih-lebih lagi pada payudara wanita. Lelaki berimaginasi berdasarkan saiz dan bentuk payudara tersebut dan dengan imaginasi ini dapat membuatkan lelaki lebih berghairah.

2. Ketenangan
Payudara boleh membuatkan lelaki beroleh ketenangan disebabkan itu lelaki suka memegang, menyentuh dan menciumnya. Kelembutan dan bentuknyalah menjadikan lelaki suka.

3. Kunci keghairahan
Semua lelaki tahu bahawa dengan mencium, memegang dan menghisap payudara wanita boleh meningkatkan keghairahan wanita.

4. Payudara wanita adalah misteri
Seringkali lelaki menyimpan tanda tanya terhadap buah dada wanita. Mereka menganggap bahawa payudara wanita adalah misteri. Oleh disebabkan itu lelaki berusaha keras untuk mengetahui misteri tersebut.

5. Suka melihatnya bergerak.
Lantunan, gerakan dan sedikit getaran pada payudara wanita ketika mereka berjalan atau ketika melakukan sesuatu aktiviti adalah salah satu alasan mengapa lelaki suka melihat payudara wanita.

DSP: Disebabkan inilah Islam menyuruh wanita menutup aurat dengan memakai tudung bagi menutup rambut juga dadanya serta memakai baju yang longgar.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...