Ahad, 16 Mac 2014

Suami curang bukan berperut buncit

Apa kena mengena suami berperut buncit dengan status curang ni? Kalau lelaki tu ada niat untuk curang, dia tetap akan curang walau berperut buncit...tapi sebelum itu kita tengok kajian ini.

dari sudut pandang, perut buncit, boraoi,suami curangSatu kajian yang dilakukan di Jerman yang melibatkan lelaki berusia antara 31 tahun hingga 69 tahun yang ditanya mengenai tahap kesetiaan mereka dalam hubungan cinta termasuk yang sudah berkahwin.

Hasilnya mendapati daripada 53 peratus yang memberikan jawapan, hanya 11 peratus mengaku benar-benar setia dan mereka terdiri daripada lelaki-lelaki gemuk.

23 peratus lagi yang dikenal pasti mempunyai berat badan ideal, mengaku curang. Begitu juga dengan 19 peratus yang dikategorikan sebagai kurus juga mengaku curang.

Ini kajian yang dilakukan di Jerman, tetapi di Malaysia saya tak jamin ini juga cerminan bagi orang kita.

Walaupun begitu buat isteri yang mempunyai suami yang berperut buncit atau boroi ini mungkin boleh menarik nafas lega atas statistik ini.  Ikut secara logiknya memang tiada perempuan muda yang berminat dengan lelaki yang berperut buncit melainkan kalau dompetnya juga 'buncit' dan gemuk.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...