Khamis, 27 Februari 2014

Kes 'Papa Gomo' selesai

Akhirnya kes 'Papa Gomo' selesai secara baik.....Kes apa yea?

dari sudut pandang, kes cerai, kes mahkamah, tuntutan penjagaan anak, papa gomoPengendali blog 'Papa Gomo' yang dikatakan milik Wan Muhammad Azri Wan Deris akhirnya bersetuju menyelesaikan kes tuntutan hak penjagaan kekal 2 anak beliau dengan bekas isterinya,  Bellina Omar Shaifuddin Chin.

Baca selanjutnya.....

Melalui perjanjian yang ditandatangani, kedua-dua pihak bersetuju untuk menyerahkan hak jagaan anak pertama mereka, Wan Cassandra, 5 tahun kepada Wan Muhammad Azri tetapi Bellina mendapat hak lawatan dan bersama kanak-kanak itu pada setiap hujung minggu pertama dan kedua setiap bulan.

Mereka turut bersetuju untuk hak jagaan anak kedua iaitu Wan Camillea, 3 tahun diberikan secara bergilir-gilir, dengan minggu pertama dan kedua setiap bulan diserahkan kepada Bellina manakala Wan Muhammad Azri mendapat hak bersama anak itu pada minggu ketiga dan keempat.

Bagaimanapun, Bellina akan mendapat hak jagaan ke atas Wan Camillea sebaik kanak-kanak itu mencapai usia 5 tahun.

Selepas itu, Wan Muhammad Azri akan diberikan hak lawatan dan bersama dengan kedua-dua anak terbabit pada setiap hujung minggu kedua, ketiga dan keempat setiap bulan.

Darisudutpandang: No komen...... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...