Khamis, 27 Februari 2014

Gagal merogol kerana kemaluan tidak berfungsi

Hahaha....kelakar betul bila aku baca cerita tentang kegagalan seorang perogol yang ingin merogol majikannya apabila kemaluannya gagal berfungsi. Dah lah 'mati pucuk', ada hati nak rogol orang.....

Ceritanya macam ni.....

dari sudut pandang, lemah syahwat, rogol, perempuanSehari sebelum kejadian, mangsa seorang wanita berusia 24 tahun yang juga seorang kakitangan kerajaan menghubungi lelaki yang juga pemandu untuk menjemputnya di kawasan klinik kesihatan di Kajang kerana mahu menghadiri satu mesyuarat di Putrajaya.

Lelaki yang berusia 34 tahun itu tiba di lokasi pada jam 6:45 pagi seperti diminta. Bagaimanapun, selepas melihat mangsa bersendirian, lelaki berkenaan tiba-tiba menghampiri mangsa dan menarik tangan wanita itu sebelum mengheretnya masuk ke satu daripada beberapa bilik di klinik kesihatan itu.

Mangsa kemudiannya diraba dan dicium menyebabkan dia meronta serta melawan. Namun, lelaki itu sempat menanggalkan pakaian mangsa sebelum cuba merogolnya.

Mangsa bernasib baik apabila alat sulit lelaki itu tiba-tiba tidak berfungsi biarpun lelaki itu cuba untuk merogolnya sebanyak 4 kali.

Berang dengan keadaan itu, lelaki berkenaan kemudian mencabul mangsa sebelum meninggalkan kawasan berkenaan.

Mangsa yang ditinggalkan bersendirian membuat laporan polis dan lelaki itu ditahan jam 5 petang di rumahnya di Kajang.

Darisudutpandang: Apa lah yang lelaki ni dapat agaknya? Kepuasan?....Buat perempuan, berhati-hatilah dan jangan terlalu mempercayai lelaki.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...