Rabu, 8 Januari 2014

Separuh bogel demi pakaian percuma

Macam-macam cara yang dianjurkan semata-mata untuk menarik minat para pembeli walaupun syarat-syarat yang dikenakan kadang kalanya tidak masuk akal. Inilah yang dilakukan oleh sebuah syarikat pakaian kasual Sepanyol, Desigual yang memberi pakaian percuma kepada 100 orang yang pertama.

dari sudut pandang, koleksi pakaian Desigual
Antara pakaian yang dijual Desigual
Baca selanjutnya:

Parti Separa Bogel ini yang pertama kali dianjurkan Desigual pada 2005, pernah diadakan di Madrid, Barcelona dan bandar lain di Sepanyol, selain bandar raya lain di Eropah seperti London, Berlin, Paris, Amsterdam serta Lisbon.

Parti sedemikian juga pernah diadakan di Jepun dan New York.

Lebih 10,000 orang menyertai semua parti itu.

Parti Separa Bogel Desigual juga akan diadakan minggu depan di Paris.

Untuk mendapatkan pakaian percuma, peserta bukan saja perlu hadir dalam keadaan separuh bogel, malah dikehendaki menyertai lumba lari sejauh 100 meter.

Ketika parti sama di London pada 2011, ada peserta mula beratur sejak 11 malam semata-mata mahu menjadi antara 100 pelanggan pertama pada jam 9 pagi keesokannya, malah sanggup meredah hujan dan angin sejuk untuk acara yang diadakan pada musim panas itu.

Darisudutpandang: Kreatif betul bahagian pemasaran dia orang ni. Macam-macam cara yang digunakan bagi memperkenalkan produk dia orang. Agak-agaknya kalau acara ni diadakan di Malaysia boleh ke, ada sambutan ke? Hahaha.....dah pasti jawapannya tak boleh...sambutan daripada orang ramai...(tak tahu la pulak jika ada sambutan daripada rakyat Malaysia..)....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...