Jumaat, 3 Januari 2014

Menteri Besar Terengganu hebat

Aku tak berapa suka dia, tapi disebabkan akhir-akhir ini dia agak berubah dan menjadi hero bagi rakyat maka terpaksalah aku bagi kredit sikit kat dia di dalam blog aku...yea lah yang bagus aku tetap akan kata bagus walau hati tak suka.

dari sudut pandang, mat Said, Menteri besar, Terengganu, Hero, hebat

Sebelum ni, dia dah jadi hero apabila menahan lori bawa roti untuk diagihkan kepada mangsa banjir, sekarang dia jadi hero lagi apabila sanggup menyuruh pemandunya berhenti apabila terdapat kemalangan ketika beliau sedang menuju untuk menghadiri satu program di Dewan Sivik Kijal, Kemaman.

Dia berhenti bukan nak tengok kemalangan macam yang kita sentiasa buat, tapi dia berhenti kerana nak menolong mangsa yang terlibat di dalam kemalangan tersebut. Kemalangan tersebut melibatkan dua buah kereta di Seri Bandi dan salah seorang daripada mangsa tersebut adalah parah disebabkan tersepit.

Dia juga memberikan keretanya untuk digunakan bagi menghantar mangsa yang terlibat dengan kemalangan tersebut ke Hospital Kemaman.

Darisudutpandang: "Dia" yang dimaksudkan adalah Datuk Seri Ahmad Said, Menteri Besar Terengganu. Syabas buat Datuk Seri kerana sudi menolong dan prihatin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...