Rabu, 11 Disember 2013

Remaja 16 tahun merogol guru

Apa nak jadi dengan budak-budak sekarang ni, baru nak kenal dunia dah pandai nak rogol orang. Inilah akibatnya bila nafsu menguasai diri, manusia tidak lagi mampu berfikir secara waras sehingga guru pun sanggup dirogolnya.

Ceritanya macam ni:

dari sudut pandang, guru kena rogol, remaja 16 tahun
Guru yang berusia 26 tahun ini dan bekerja sebagai guru tadika di Taman Impian telah dirogol oleh seorang remaja yang berusia 16 tahun apabila guru tersebut datang ke tadika itu kira-kira jam 7 pagi berseorangan kerana tadika tidak dibuka kerana masih bercuti.

"Mangsa pada mulanya menyedari kehadiran remaja itu yang menunggu di luar tadika dan tidak mengesyaki apa-apa dan terus membuka pintu pagar sebelum mahu masuk ke dalam.

"Bagaimanapun, sebaik mangsa membuka pintu tiba-tiba remaja itu terus datang dari belakang dan memeluknya sebelum mengheret mangsa masuk ke dalam tadika itu. Malah, remaja itu memberitahu meminati mangsa dan menaruh perasaan cinta terhadapnya."

Mangsa yang terkejut dengan tindakan remaja terbabit cuba melawan, namun gagal sebaliknya remaja itu terus menanggalkan pakaian mangsa sebelum merogolnya.

"Selepas merogol mangsa, remaja terbabit terus melarikan diri. Mangsa yang trauma dengan kejadian itu menghubungi majikannya yang tiba tidak lama kemudian.

Mangsa menceritakan apa yang berlaku sebelum memberikan gambaran mengenai wajah remaja berkenaan kepada majikannya itu.

Majikannya kemudian terus keluar mencari remaja itu di kawasan berhampiran sebelum menemuinya berhampiran sebuah klinik haiwan.

"Majikannya itu kemudian membawa remaja itu berjumpa dengan mangsa untuk pengecaman sebelum wanita itu mengesahkan remaja itu merogolnya.

"Mereka kemudian membawa remaja itu ke balai polis dan mangsa turut membuat laporan berhubung kejadian itu.

Darisudutpandang: Buat semua wanita yang berjalan keseorangan tak kira di mana anda berada, sila berhati-hati lebih-lebih lagi jika ada lelaki yang tidak dikenali berada berhampiran dengan anda tak kiralah lelaki itu remaja, dewasa atau berpangkat atuk sekalipun kerana jika mereka dikuasai oleh nafsu mereka bukan lagi manusia.......

Aku tak tahu kenapa remaja sekarang ni boleh bertindak sedemikian, adakah kerana sekarang ini gambar dan video lucah begitu senang didapati yang menjadikan remaja kita sekarang bertindak sedemikian?

Adakah ini harga yang kita perlu bayar kerana terlalu mengejar ke arah negara maju sehinggakan remaja dan belia kita semakin terpesong?

Entahlah.............!!


1 ulasan:

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...