Rabu, 19 Jun 2013

Wanita ditangkap khalwat dengan Shahz Jaszle akhirnya bersuara

Seorang wanita yang bernama Farah yang ditangkap basah pada 16 Mei lalu bersama dengan pelakon Shahz Jaszle di Apartment Taman Sri Subang akhirnya bersuara bagi membersihkan segala tohmahan yang dilemparkan oleh pelakon itu terhadap dirinya.

Ikuti cerita wanita yang bernama Farah:

dari sudut pandang, tangkap khalwat, Shahz Jaszle, Farah, psiko, bukti, JAISFarah berkata, setiap apa yang dikatakan oleh Shahz Jaszle berhubung 'ditangkap basah' bersama dengannya adalah satu pembohongan bagi menutup segala kecurangan yang dilakukannya terhadap tunangnya yang bernama Redzwani Puteri.

Dia yang bekerja di sektor perbankan, amat rekejut dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Shahz semalam kerana semuanya adalah penipuan dan permainan murah seorang lelaki yang ingin lari dari masalah.

"Bukti dan saksi yang tahu kami bercinta ada pada saya dan jangan sampai semuanya didedahkan jika keadaan mendesak. Malah, saya masih menyimpan semua perbualan kami menerusi BBM (Blackberry Messenger) di telefon bimbit sebagai bukti".

"Saya tidak teragak untuk membawa semua saksi dan bukti itu kepada media asalkan nama baik saya dan keluarga dapat dibersihkan. Jika benar dia bercakap benar, datang bersemuka atau kita berdepan pihak media bersama."

Kenyataan Shahz sebelum ini mengatakan yang dia adalah wanita psiko dan aneh yang selalu mendesak serta sengaja ingin memisahkannya dengan tunangnya.

Menurut Farah, dia sebenarnya sudah tahu yang Shahz telah bertunang tapi Shahz telah cuba mendekati dirinya ketika penggambaran drama Lembayung Kasihmu dan banyak kali mengatakan yang dia (Shahz) tidak bahagia dengan tunangnya yang diaturkan oleh keluarga. Malah Shahz berjanji untuk meninggalkan tunangnya untuk bersama dengannya.

"Itulah alasan saya berani mengambil risiko untuk bersamanya dan kami sudah menjalin hubungan lebih kurang sebulan. Selama itu juga Shahz bermalam di rumah saya dan menghabiskan masanya bersama saya termasuk meraikan sambutan Hari Ibu bersama keluarga."

"Kakak ipar kepada tunangnya sendiri yang memberitahu saya yang Shahz memburukkan saya di depan kelaurga tunangnya bagi menyelamatkan dirinya. Kononnya dia diperangkap dan kami tiada hubungan sedangakan sudah sebulan kami tinggal bersama".

"Phak Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) sendiri ada menyimpan rekod laporan tangkapan kami yang yang mana Shahz ada menyebut merancang mengahwini saya."

Jelas Farah, tiada siapa yang memerangkap kami sebagaimana dakwaan Shahz, sebaliknya JAIS sendiri mengakui sudah memerhatikan kami lebih 2 minggu.

"Dia menyuruh saya menjemputnya pada malam kejadian untuk bermalam di rumah saya. Saya masih menyimpan mesejnya yang ingin datang ke rumah dan meminta mengambilnya kerana tiada duit untuk mengisi minyak kereta".

"Selepas mendengar kenyataan Shahz kononnya dia diperangkap dan munngkin teman serumah sengaja mengenakannya, ketiga-tiga yang ada ditempat kejadian malam itu sudah pun membuat laporan polis bagi tujuan keselamatan dan kesal dengan dakwaan Shahz".

"Shahz bertegas mengatakan saya kru produksi yang mengasingkan pakaian pengambarannya malam itu. Dia mengajar saya menipu dan merahsiakan hubungan kami daripada pengetahuan tunangnya dan sesiapa bertanya. Mesej itu ada pada saya. Justeru bukan saya psiko tapi sebenarnya dia yang takut dengan bayang-bayangnya sendiri - metro

Darisudutpandang: Kata wanita ini dia bersuara kerana ingin membersihkan namanya kerana difitnah sebagai wanita psiko tapi secara tak langsung dia telah mendedahkan segala keburukan yang dilakukannya bersama dengan Shahz Jaszle selama pengenalan mereka selama sebulan.

Walaupun dia tidak menyatakan yang beliau pernah tidur bersama dengan Shah namun kenyataannya membuatkan kita tertanya-tanya.......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...