Rabu, 19 Jun 2013

Pelakon dicabul pengarah

Seorang pelakon yang telah membintangi lapan drama termasuk Siti Kelembai, Barakah dan Cinta Puteri Salju mendakwa dia telah dicabul oleh seorang pengarah ketika pengarah tersebut menghantarnya pulang ke rumah.

dari sudut pandang, dicabul, pengarah, pelakon, buah dada, pahaKejadian tersebut berlaku di dalam kereta ketika pengarah tersebut menghantarnya pulang kerumahnya di Pelangi Damansara.

Sebelum itu dia menghadiri kenduri doa selamat sempena kejayaan penggambaran drama 13 episod yang diarahkan oleh lelaki itu sebelum didesak mengikutnya naik kereta untuk dihantar pulang ke rumahnya. Walaupun dia sebenarnya tidak mahu mengikut lelaki tersebut namun setelah didesak beberapa kali dia akur dengan kehendak lelaki tersebut.

Menurutnya, ketika dalam perjalanan dia cuba diraba di bahagian dada, paha dan tangan oleh lelaki itu.

Disebabkan tidak rela dengan pelakuan pengarah tersebut, dia turut diugut supaya tidal membongkarkan kejadian tersebut kepada orang lain sekiranya tidak mahu kariernya sebagai pelakon musnah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...