Khamis, 13 Jun 2013

Tegang selama 8 bulan

Apa yang tegang ek? kulit muka ke atau apa yang tegang? tapi kalau kulit muka takkan tegang hanya untuk 8 bulan aje? Produk apa yang pakai sampai boleh tegang kulit muka? Opp...sebenarnya bukan kulit muka yang tegang tapi yang sebenarnya yang tegang itu adalah zakar seorang lelaki yang tegang selama 8 bulan setelah dia menjalani pembedahan implan kemaluan.

dari, sudut,pandang, zakar tegang, lelakiKalau perempuan yang buat implan ini bertujuan untuk membesarkan payudara, tapi bagi lelaki ini dia nak besarkan kemaluan dia sebab itu dia buat implan.

(Maaf lak, lupa nak bagi amaran yang artikel ini ada unsur-unsur pembelajaran tentang ciptaan Allah yang unik.)

Lelaki yang berasal dari Wilmington ini telah menjalani pembedahan pada 2009, namun pembedahan itu gagal dilakukan dengan sempurna. Disebabkan kegagalan tersebut dia telah bertindak untuk menyaman doktor yang melakukan kesilapan tersebut.

Mahkamah diberitahu, bahawa dia tidak lagi boleh melakukan aktiviti seperti menunggang motosikal atau mengambil surat khabar kerana ianya menjadi masalah kerana kemaluannya sentiasa tegang.

Pembedahan yang dilakukan untuk membesarkan kemaluannya adalah dengan cara memasukkan 3 implan yang boleh kembung.

Peguam yang mewakili doktor tersebut menegaskan lelaki tersebut sepatutnya menyedari kesilapan berlaku apabila kantung buah zakarnya membengkak sehingga sebesar bola tampar selepas pembedahan pada Disember 2009 itu.

Bagaimanapun, dia tidak memaklumkan kepada sesiapa mengenai masalah itu sehingga April 2010.

Mahkamah juga diberitahu bahawa doktor tersebut telah mengarahkan supaya lelaki tersebut menjalani pembedahan susulan bagi membuang implan tersebut apabila lelaki tersebut mengadu berlaku jangkitan dan kemaluannya tegang berterusan.

Meskipun diberi amaran, lelaki tersebut enggan bertindak sehingga beberapa bulan kemudian barulah implan tersebut dikeluarkan.

Lelaki tersebut memberitahu mahkamah, dia terpaksa memencilkan diri dan mengelak majlis sosial kerana malu dengan kedudukan kemaluannya.

"Saya langsung tidak boleh menari dengan keadaan kemaluan yang tegang mencucuk teman saya," katanya.

Lelaki tersebut dan isterinya menuntut bayaran ganti rugi yang tidak disebut jumlahnya daripada doktor tersebut diatas kecuainya.

Darisudutpandang: Ingatkan orang Melayu  aje yang taksub dengan ubat kuat ni tapi orang putihpun sama tapi lagi advance sampai sanggup buat implan....hehehe


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...