Rabu, 13 Mac 2013

Trend fesyen yang paling buruk

Macam-macam trend pakaian sekarang ini yang diperkenalkan oleh para pereka pakaian. Jika kita tengok tudungpun yang dipakai ada berbagai cara lilitnya...Ada yang cantik bila dipandang, ada juga yang kelihatan unik dan ada juga yang kelihatan buruk. Begitu juga dengan pakaian yang dipakai. Apa yang aku ingin coretkan ialah tentang trend fesyen yang paling buruk.

fesyen, curang, dan, jika, yang, paling, Justin, dari, sudut, pandang, isteri, suami, ikutMengikut kaji selidik yang telah dijalankan oleh JonesandJonesfashion.com, iaitu kedai online yang meninjau fesyen sepanjang 13 tahun lalu telah meminta wanita memilih gaya yang seharusnya tidak wujud dan didapati:

Fesyen remaja yang berseluar panjang dibawah pinggul dipilih lebih daripada seperlima responden atau 21 peratus dengan mengatakan fesyen tersebut adalah kesilapan terbesar abad 21.

Kajian itu juga mendapati, responden menolak beberapa fesyen lain termasuk seluar diperbuat daripada kulit, memakai perhiasan murah dengan jumlah yang banyak dan seluar singkat (hot pants).




P/S: Kalau macam itulah bermakna trend pakaian Justin Bieber adalah trend pakaian yang paling buruk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...