Selasa, 26 Februari 2013

Rozita dan Zain bernikah Julai

Akhirnya pelakon yang yang cantik dan menjadi rebutan ramai lelaki, Rozita Che Wan mengakui yang dia dengan Zain Saidin sedang hangat bercinta.

Rozita Che Wan, 42 dan Zain Saidin, 29 telah mendapat restu keluarga untuk melangsungkan perkahwinan dan dijangka paling awalnya pada hujung bulan Julai depan walaupun jarak usia mereka 13 tahun.
Sebelum ini Rozita atau Che Ta menafikan yang dia sedang bercinta dengan Zain berikutan pengumuman Zain pada bulan Januari yang lalu yang mengatakan yang mereka sedang bercinta.

Mengikut perancangan, majlis pertunangan tidak akan diadakan kerana masing-masing telah mengenali hati budi.

Keputusan Che Ta mahu menamatkan zaman bujang meleraikan segala spekulasi cinta mereka selama ini.

Pelakon popular menerusi drama Kiah Pekasam ini menyatakan Zain seorang yang berani mengambil langkah mahu mengahwininya berbanding lelaki lain yang sekadar meluahkan perasaan cinta.

"Dia seorang yang romantik dan paling penting berani melamar saya. Sesiapa saja boleh meluahkan perasaan cinta, tapi tidak sepertinya yang berani mengambil langkah seterusnya." Kata Rozita Che Wan.

Rozita yang akan menyambut ulang tahun ke-42 pada 9 Mac berkata, mereka bukan saja rapat ketika bersama menjayakan penggambaran program televisyen, Oh My English! malah Zain turut meluangkan masa bercuti bersama.

sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...