Jumaat, 25 Januari 2013

Raja Azmi temui kekasih berumur 27 tahun

Raja Azmi, 53 tahun, seorang penerbit yang kontroversi yang juga bekas isteri kepada Jalani Sidek, dikhabarkan telah menemui cinta baru iaitu seorang lelaki yang berumur 27 tahun.

Dari sudut pandangLelaki yang berjaya menawan hati Raja Azmi bernama Hafiz Zain yang juga seorang gitaris.

Raja Azmi berkata, "Dia bersedia berkahwin bila-bila masa saja tetapi itu semua bergantung dengan Hafiz."

"Mulanya saya ambil kisah juga tentang perbezaan usia kami yang berbeza 26 tahun, tetapi kata Hafiz, umur bukan penentu kebahagian dan yang lebih penting, mereka perlu memikirkan perasaan masing-masing." tambahnya lagi.

"Saya sudah pun berjumpa dengan ibu Hafiz pada Isnin lalu, mulanya saya fikir ibu Hafiz tidak dapat menerima saya kerana jarak usia yang terlalu berbeza. Tapi bila Hafiz beritahu bahawa ibunya tidak kisah dengan sesiapapun pilihan dia, saya jadi lega." Katanya.

Mereka berkenalan bulan lalu ketika Hafiz sedang mengadakan persembahan di sebuah hotel di Kuala Lumpur. Daripada bertukar nombor telefon dan mengirim mesej, kata Raja Azmi, cita mula berputik.

P/S: Sekarang ini sudah menjadi satu trend lelaki tua kahwin dengan wanita muda dan wanita tua kahwin dengan lelaki muda.....tak kisah asalkan mereka bahagia..dan Dari sudut pandang mengucapkan selamat berbahagia buat Raja Azmi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...