Selasa, 26 Jun 2012

Di rogol semasa tidur

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Seorang wanita mendakwa yang beliau telah dirogol semasa tidur tanpa beliau sedari. Difahamkan, mangsa yang terjaga kira-kira jam 8pagi terkejut apabila mendapati dirinya dalam keadaan bogel manakala dadanya dipenuhi cecair pekat keputihan dipercayai air mani.

Mangsa yang berusia 20-an dikatakan tinggal bersendirian di rumah berkenaan dan tidak bertemu dengan sesiapa sebelum kejadian.

Ketua Polis Daerah Kajang, Assisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab berkata, mangsa sendiri tidak tahu punca ditinggalkan dalam keadaan begitu kerana pada malam kejadian, dia mendakwa terus pulang ke rumah selepas tamat bekerja,

Katanya lagi, mangsa memberitahu ketika terjaga, seluruh badannya sakit dan keletihan selain sakit kepala menyebabkannya terus ke klinik berhampran untuk mendapatkan rawatan.

Menurutnya, doktor mengesahkan terdapat kesan koyak pada kemaluan mangsa disyaki dirogol sebelum mangsa membuat laporan polis.

Katanya, siasatan awal mendapati suspek memecah masuk ke rumah mangsa dengan mengumpil pintu utama menggunakan sejenis alat sebelum masuk untuk merogol mangsa.

Ketua Polis Daerah Kajang juga berkata bahawa pihak polis tidak menolak kemungkinan suspek menggunakan pukau menyebabkan mangsa tidak sedar ketika diperkosa.


P/S : Sebelum tidur kita yang beragama islam digalakkan untuk membaca 4 Qul iaitu surah An-Nas, surah Al-Falaq, surah Al-Ikhlas dan surah Al-Kafiroon sebagai pelindung diri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...