Khamis, 24 Oktober 2013

Isteri: nak tapi malu

Baca tajuk macam lucah aje.....Mungkin ya buat mereka yang berotak kuning...tapi sebenarnya aku nak kongsikan apa yang isteri nak tapi dia malu nak cakap kepada suaminya terutamanya ketika berada di atas katil.

dari sudut pandang, malu, isteri, atas katil, suami, hubungan seksOps.... lupa pula nak bagi amaran....ini untuk bacaan kepada orang yang dah kahwin aje. Kepada yang belum kahwin tu boleh baca sebagai ilmu dengan syarat jangan nak cuba buat praktikal pulak dengan tunang ke atau kekasih yea.....

Sebagai lelaki, kita sebenarnya agak susah untuk memahami kaum hawa. Untuk mentafsirkan wanita dan pemikiran mereka sememangnya menjadi satu misteri yang terbesar dalam hidup lelaki sepanjang masa. Lebih-lebih lagi jika kita nak tahu apa yang sebenarnya kemahuan isteri kita semasa di atas katil. Ianya akan kekal misteri.

Mereka tak akan menyatakan secara lisan, mungkin kerana malu. Jadi terpulanglah kepada suaminya untuk mentafsirnya dari sudut pemikiran lelaki. Jadi aku cuba merungkaikan apa yang sebenarnya isteri mahu ketika berada di atas katil:

1. Buatkan isteri berasa istimewa

Sudah menjadi lumrah bagi setiap wanita, mereka suka dimanjakan dan suka dipuji. Jadi suami perlu memuji dan memanjakan isteri lebih-lebih lagi bila di atas katil.

Wanita suka bila lelaki mengusapi wajah mereka selain itu sertakan dengan pujian tentang kecantikan, sifat dan cara dia membuat kita merasa dihargai. Buatkan yang isteri merasa istimewa dalam hidup kita. Ini akan meningkatkan lagi kasih sayang suami dan isteri.

2. Menyalakan deria

Selepas melakukan perkara yang pertama kini tiba masanya untuk melakukan perkara kedua, iaitu membelai badan isteri (dekat mana dan macamana...tak perlu saya terangkan disini....korang mesti tahu apa yang dimaksudkan). Foreplay adalah sangat penting untuk wanita. Ia akan meningkatkan keseronokan dan deria mereka.

3. Lakukan dengan sedikit kasar

Lakukan dengan sedikit kasar bukan bermakna melakukan secara ganas dan membabi buta. Itu salah.....Sesetengah wanita sukakan lelaki menunjukkan sedikit pelakuan dominan di tempat tidur.

4. Kejutkan isteri dengan berbagai posisi

Ada sesetengah suami hanya mengunakan satu posisi sahaja ketika bersama isteri dan ini akan menyebabkan perasaan bosan kepada isteri. Bagi mengelakkan perasaan tersebut, suami perlu menjadi sedikit nakal dengan melakukan kejutan dengan mencuba berbagai posisi dan ini pasti akan menyebabkan isteri seronok dan menyukainya.

5. Benarkan isteri mengambil alih

Sebagai suami kadang kala kita perlu memberi peluang kepada isteri untuk menjadi dominan dalam hubungan intim. Mereka juga ingin berada di atas dan mengawal segalanya, dan anda juga pasti terkejut yang dia mampu melakukan dengan baik.

6. Bercakap

Ada sesetengah suami, apabila selesai sahaja 'game' terus tidur atau bangun menonton tv,tinggalkan isteri anda sendirian di atas katil. Pada waktu ini sepatutnya suami terus bercakap dan memuji betapa baiknya, peluklah isteri dan tahan dia dalam tangan anda. Ini sepatutnya dilakukan oleh setiap suami selepas bersama kerana jika anda melepaskan peluang ini seperti anda merosakkan peluang untuk sentiasa berada dalam hati isteri. 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...