Rabu, 10 Julai 2013

Diculik, dikurung, diliwat dan dirogol

Diculik, dikurung, diliwat dan dirogol. Itulah nasib seorang pelancong daripada China ketika berjalan seorang diri pada pukul 5 pagi di Jalan Gelang, Pudu.

dari, sudut, pandang, dirogol, diliwat, diculik, dipukul, dibelasah, dikurung, wanita, pelancong, ChinaBeliau yang bernasib baik kerana dapat melepaskan diri daripada kurungan 3 orang lelaki di sebuah hotel di Damansara Perdana apabila lelaki-lelaki tersebut sedang tidur kerana keletihan.

Mangsa yang berumur 33 tahun menceritakan yang dia telah dirogol dan diliwat secara bergilir-gilir oleh 3 orang lelaki dan dibelasah serta diperlakukan seperti binatang ketika menjadi tawanan kumpulan lelaki berkenaan selama beberapa jam.

Beliau yang berjaya melepaskan diri kemudiannya melaporkan kejadian tersebut di Balai Polis Daerah Petaling Jaya.

Darisudutpandang: Tak kira sesiapa, keselamatan diri perlu diutamakan. Sekarang ini terlalu banyak kes-kes yang seperti ini berlaku walaupun pihak yang berkenaan mengatakan kes-kes jenayah menunjukkan penurunan. Penurunan apa agaknya kalau setiap hari ada berita yang melaporkan kejadian seperti ini. Dikhabarkan terdapat 6 kes rogol yang berlaku setiap hari di Malaysia ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...