Jumaat, 31 Mei 2013

Remaja diperkosa 5 lelaki

Sebenarnya sudah banyak kes yang berlaku seperti ini dan dah banyak peringatan yang diberikan kepada remaja-remaja perempuan tentang kawan di laman sosial ini, tetapi yang menyedihkan ianya tidak pernah dijadikan iktibar.

dari, sudut, pandang, rogol, diperkosa, remaja, dating, lelaki, sunyiAku nak ceritakan tentang seorang remaja perempuan yang menerima nasib yang amat malang apabila dia diperkosa oleh bukan 1 tapi 5 lelaki secara bergilir-gilir apabila dia keluar bertemu dengan kawan lelakinya.

Nampak senang sangat nak rogol perempuan ni. Bawa aje ke rumah terus dapat rogol. Apa yang aku hairan tu nak pulak perempuan ni ikut lelaki ni balik ke rumah. Murah betul perempuan sekarang ni. Dah kenal lelaki boleh aje dibawa balik kerumah. Sebab itulah dalam islam telah digariskan adab-adab pergaulan lelaki dan perempuan.

Okeylah korang bacalah petikan ini:

Seorang pelajar perempuan yang berusia 13 tahun telah dibawa oleh kawan lelakinya berjalan-jalan di sebuah pasar raya di Pandamaran jam 1:30 petang, sebelum bertemu dengan dua remaja lelaki lain yang dipercayai rakannya lalu membawa mangsa ke rumah seorang daripada mereka di kawasan berhampiran.

Sebaik tiba dirumah tersebut, mangsa diminta berehat dalam bilik selain diarahkan agar tidak membuat bising manakala semua remaja itu meninggalkan mangsa kononnya untuk melepak diluar.

Bagaimanapun, kira-kira jam 3:30 petang, ketiga-tiga remaja berkenaan pulang semula ke rumah sebelum masuk ke bilik mangsa yang ketika itu dikatakan sedang tidur.

Remaja itu kemudiannya mengetuk pintu bilik mangsa yang terjaga sebelum diminta melayan nafsu ketiga-tiga remaja berkenaan secara bergilir-gilir.

Selepas itu, datang lagi 2 orang remaja lelaki yang dikatakan adalah adik-beradik yang juga merogol pelajar perempuan tersebut.- Metro

Darisudutpandang:
Mengikut kajian yang dilakukan dan diceritakan oleh Datuk Fadzillah Kamsah: Umur perempuan yang paling miang dan gatal adalah pada peringkat umur 13 hingga 14 tahun. Jika pada peringkat umur ini, perempuan tersebut telah melakukan seks, mengikut kajian ianya akan mempengaruhi kehidupan perempuan tersebut sehingga dewasa. Dengan kata lain perempuan tersebut akan hidup 'berdambakan' seks.

Oleh disebabkan itu, sebagai ibubapa kita perlu memantau setiap pergaulan anak-anak kita tidak kiralah anak kita itu lelaki atau perempuan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...