Jumaat, 31 Mei 2013

Lagi lama atas katil lagi bagus

Pengeluar produk kuat pasti akan ambil statitstik yang dijalankan oleh satu badan Kaji Selidik Tingkah Laku Seksual  Dan Kepuasan Asia Pasifik ini sebagai 'highlight' mereka bagi melariskan jualan ubat mereka.....


dari, sudut, pandang, seks, atas, katilKajian keatas 77 peratus pasangan di Asia dan Australia mahukan masa yang lebih lama di atas katil dengan lelaki memiliki keinginan lebih kuat dengan 84 peratus berbanding wanita 69 peratus.

Keputusan juga menunjukkan lelaki juga melakukan hubungan seks pada kekerapan 8 kali sebulan berbanding purata 7.4 kali untuk wanita.

Kajian sama mendapati tingkah laku bersahaja bukan sesuatu yang lazim ketika mana-mana pasangan berada di atas ranjang.

Penyelidik berkata, pasangan biasanya tahu 2 atau 3 jam lebih awal jika mereka akan mengadakan hubungan seks dan keinginan tersebut terdorong kerana kepuasan pasangan dalam bilik tidur ingin melakukan sesuatu yang lebih.

Hanya kira-kira 50 peratus responden mengaku benar-benar atau sangat puas dengan kehidupan seksual masing-masing.

Bagi lelaki yang mengalami masalah ejakulasi awak, kepuasan seksual merundum kepada 39 peratus untuk lelaki dan wanita.

Kaji selidik itu dijalankanpada 18 Mac sehingga 2 April lalu dengan responden berusia antara 18 hingga 45 tahun.

Lebih 6,000 responden dari lima bandar raya utama Australia, selain 8 negara di Asia termasuk Singapura terbabit dalam kajian tersebut.

Darisudutpandang:
fikir-fikirkan lah......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...