Selasa, 9 Oktober 2012

Wanita diperkosa 10 lelaki Myanmar

Apa dah jadi Malaysia sekarang ini? Adakah di Malaysia sudah tidak selamat buat wanita Malaysia?

4 jam dalam neraka 10 setan Harian Metro telah melaporkan seorang wanita dirogol secara bergilir-gilir oleh 10 orang lelaki warga Myanmar selepas diculik ketika sedang menunggu bas untuk ke tempat kerja di Puchong Perdana pada hari sabtu yang lalu.

Dalam kejadian 3 petang, mangsa wanita tempatan yang berusia 28 tahun yang menunggu bas bersendirian dihampiri dua lelaki Myanmar yang menaiki sebuah kereta Proton Wira. Seorang daripada lelaki terbabit mengacukan parang ke arah wanita terbut sebelum memaksanya masuk dan duduk di kerusi belakang kereta tersebut.

Sumber berkata, "Mangsa yang ketakutan dan tidak mampu melawan telah dibawa ke sebuah rumah flat di kawasan berhampiran dan disitu telah menunggu lapan lagi lelaki warga Myanmar sebelum mangsa diikat kaki serta tangannya sebelum seorang demi seorang lelaki warga Myanmar itu merogol wanita tersebut secara bergilir-gilir".

Menurutnya, mangsa juga mendakwa selain dirogol beberapa suspek turut merakam perbuatan keji tersebut selain mengugut untuk membunuhnya jika dia melaporkan kejadian itu kepada polis.

Sumber mengatakan mangsa telah dilepaskan pada pukul 7 malam dan sempat menghubungi rakannya sebelum dibawa ke balai polis untuk membuat laporan.

Setelah mendapat laporan, pihak polis telah melancarkan gerakan dan berjaya menangkap tiga orang lelaki warga Myanmar yang berusia 20 hingga 30an dan kini direman selama tujuh hari, manakala tujuh lagi rakannya sedang diburu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...