Jumaat, 22 Jun 2012

Kajol sudah berubah

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Anda masih ingat tentang Kajol? Oh bukan... Kajol ini bukan isteri Ajav Devgan, juga bukan seorang pelakon tapi Kajol ini adalah seorang mak nyah yang telah ditangkap kerana berpakaian wanita dan berlagak seperti perempuan ketika membuat persembahan di tapak ekspo Padang Majlis Tanah Merah, Kelantan.

Kajol atau nama sebenarnya Mohd Hafiz Jeffri telah dijatuhkan hukuman denda Rm1,000 dan berkelakuan baik oleh Mahkamah Tinggi Syariah Kota Bahru dan sekaligus mengenepikan hukuman penjara selama sebulan yang sebelum ini telah dikenakan kepada Kajol pada 21 Jun tahun lalu oleh Mahkamah Rendah Syariah.

Hukuman penjara dikecualikan untuk tempoh setahun kerana Kajol telah mengaku insaf di hadapan Hakim Syarie Abu Bakar Abdullah Kutty bahawa beliau akan berkelakuan baik selepas ini dan mahu apa yang berlaku terhadapnya sebelum ini sebagai satu pengajaran. Kajol yang hadir ke Mahkamah telah membuat kejutan dengan memakai kopiah.

Dari sudut pandang mendoakan agar Hafiz atau Kajol ini beristiqamah di dalam perubahan yang ingin dilakukan dan benar-benar insaf akan kesalahannya bukan kerana ingin lari daripada dikenakan hukuman penjara selama sebulan.

Sumber berita Harian   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

10 surah mustajab

Semuanya dengan izin Allah S.W.T. Dengan Istiqamah dan Doa kepada-Nya, InsyaAllah di makbulkan apa yang kita kehendaki. Jom kita amalkan s...